یازده تکنیک موثر لینک سازی برای سال 2020 – تکنیک موثر لینک سازی

در این مقاله به شما یازده تکنیک موثر لینک سازی برای سال 2020 و راهها و روشهای عالی لینک سازی را یاد میدهیم

که در ساخت لینک های با کیفیت برای وبسایتتان بسیار کمک میکند.

در حقیقت ، ما دقیقا از همین تکنیک ها جهت ساختن لینک های با کیفیت برای سایت استفاده کردیم و جزو 10 نتیجه برتر در کلمات کلیدی هدفمان شدیم.

یازده تکنیک موثر لینک سازی برای سال 2020

روش شماره 1 – لینک سازی با محتوا
روش شماره 2 – لینک سازی با اینفوگرافیک
روش شماره 3 – ساخت لینک شکسته
روش شماره 4 – لینکسازی از طریق ارسال پست مهمان
روش شماره 5 – لینکسازی با روش HARO
روش شماره 6 – لینکسازی تصویر
روش شماره 7 – لینکسازی با ویدیو
روش شماره 8 – لینک سازی در انجمن ها
روش شماره 9 – لینک ایمیلی
روش شماره 10 – لینکسازی با پادکست ها
روش شماره 11 – تکنیک آسمان خراش

روش شماره یک – لینک سازی با محتوا

نوشتن محتوا عالی به شما در جذب کاربر برای سایت کمک می کند و به احتمال زیاد باعث میشود سایت به طور طبیعی لینک بگیرید.

بنابراین ، توصیه میکنیم به جای انتشار تعداد زیادی پست معمولی ، دو یا سه پست با کیفیت بالا منتشر کنید.

همانطور که میدانید ، بهترین راه ساخت لینک های متعدد برای سایت ، تولید محتوای عالی است ، به طوریکه هر آنچه در ذهن رقبای شما هست را خاموش کند. برای گرفتن لینک باید محتوایی به مراتب بهتر از رقبای خود تولید کنید.

در این قسمت نکاتی را ذکر میکنیم که به شما در تولید محتوای عالی کمک میکند :

الف) محتوا طولانی بنویسید

طولانی بودن محتوا و اینکه موضوعات مختلف در یک محتوا از هم مجزا نوشته شوند ، خیلی بهتر از نوشتن محتوای کوتاه است. به این دلیل که گوگل میخواهد بهترین نتیجه را به کاربر نشان دهد که به تمام سوالات او یکباره پاسخ داده میشود.

مطالعه ای در باره ضریب هوشی SERP نشان داد ، مطالبی که در 10 رتبه اول قرار میگیرند ، به طور متوسط 2000 کلمه یا بیشتر دارند. بنابراین یک محتوی طولانی و عالی بهتر از رقبای خود تولید کنید ، این یکی از اولین و اصلی ترین را ها برای لینکسازی است.

ب) در مقاله از انواع داده ها استفاده کنید.

اگر محتوای خوب و مفیدی در مقاله تان داشته باشید ، لینک های با کیفتی به سایت شما داده میشود ، برای مثال داده های نموداری به جذابیت محتوا و تعامل بیشتر کاربر کمک میکند.

این روزها هیچ کس دوست ندارد ، محتوا طولانی بخواند ، پس حقایقی را در محتوای خوب به کار ببرید که کاربر برای بیشتر خواندن آن ترقیب شود.

ج) هویت بصری محتوا

محتوای بصری و ویدیو ها راهی عالی برای جذب بازدید کننده به مطالب هستند. یک ویدیو عالی یا تصویر عالی ، خوانندگان را مجبور خواهد کرد تا آن را به اشتراک بگذارند که یک روش خوب برای به دست آوردن تعداد بیشتر اشتراک گذاری پست و وبسایت شما در شبکه های اجتماعی است.

تلنگر: مطمئن شوید ویدیو و اینفورگرافیک های شما فوق العاده گیرا و مرتبط هستند .

اشتراک گذاری محتوا

بازاریابی محتوا امروزه ارتباط نزدیکی با رسانه های اجتماعی دارد. استفاده از پلتفورم های مختلف شبکه های اجتماعی ترفندی برای تبلیغ محتوای شما میباشد.

برای اینکه محتوای خود را به روشی صحیح تبلیغ کنید ، باید آن را به طوری به اشتراک بگذارید که مردم آن را ارزشمند بشمرند و صرفا لینک پست را پخش نکنید.

در اینجا سه راه کار برای افرایش بازدید محتوا وجود دارد :

ابتدا ، پست های خود را در سایت های اجتماعی مانند: LinkedIn و توییتر ارسال کنید و چند نکته در مورد پست بنویسید و به مردم بگویید که درمورد چه چیزی است.

دوم ، شما میتوانید با یک ایمیل شخصی از سایرنویسندگان حوزه کاری خود بخواهید ، تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند . اگر پست خو را به صورت پادکست دراورید، این کار ساده تر خواهد بود.

سوم ، به مشترکین ایمیلی خود درباره پست جدید اطلاع دهید . این کار باعث تقویت محتوا میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خدمات ویژه ما
طراحی وبسایت بدون کد نویسی
نمونه کارها

نوشته های مرتبط

فهرست